czwartek, 25 kwietnia 2013

Powrót + Wielkie podziękowania ! ;)

Hej Kochane! ;)
Przepraszam za moją nieobecność. Niestety nauka przyparła mnie do muru. Muszę jeszcze tak pracować przynajmniej do początku maja, ale będę się starała wykrzesać resztki sił i pisać nowe recenzje oraz ciekawostki ;)

Siedzę przed komputerem, popijam aroniówkę taty i staram się zrelaksować, ponieważ jutro czeka mnie mała  tortura przed całą szkołą. Będę musiała wyjść na sam środek sceny w auli a wokół pełno ludzi. Na szczęście to tylko chwila, ale i tak się boję ;p

A teraz wielkie podziękowania ;)
Nie mam zdolności, ani nawet nie wiem jak się zabrać do robienia czegoś w programie komputerowym ;p
Chciałam bardzo podziękować koledze, a właściwie sąsiadowi, za zrobienie tak pięknego nagłówka.
Wiedziałam jaki będzie, ponieważ narysowałam mały projekt, ale kiedy otworzyłam plik to aż mnie zatkało! Umieścił kilka pięknych szczegółów, o których bym nie pomyślała. 
Bardzo mi się podoba, ponieważ jest prosty, przejrzysty a skupiony na detalach ;)
Dlatego bardzo dziękuję ;*

A jak Wam się podoba? ;)





Lecę Was odwiedzić i dalej delektować się trunkiem taty ;p
Buziaki ;*

23 komentarze:

  1. Zgadzam się, nagłówek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny- taki delikatny i kobiecy

    OdpowiedzUsuń
  3. NAGŁÓWEK prześliczny ♥.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagłówek jest śliczny, totalnie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty teraz matura tak?
    powodzenia, nie jest to takie strasznie jak to malują. Za kilka lat też się będziesz z tego śmiała, ale teraz wiadomo, jak przed wszystkim co "nowe" czuje się taki jakby strach:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie mieć takiego sąsiada. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. nowy nagłówek jak najbardziej trafiony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się nagłówek :)
    zazdroszczę sąsiada :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nagłówek wygląda super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. od razu zwróciłam na niego uwagę ;) świetny

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny! :D Ale masz miłego sąsiada ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten Twój nowy nagłówek! :)
    Powodzenia! ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nagłówek bardzo fajny, taki subtelny i miły dla oka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny ten nagłówek! Ja też chcę!:D

    OdpowiedzUsuń
  15. To się sąsiad postarał :) nagłówek wygląda świetnie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny nagłówek, bardzo subtelny, kobiecy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)