piątek, 5 kwietnia 2013

Matujący krem nawilżający na dzień Nivea

Hej kochane! ;)
No i mamy kolejny weekend! Już mi brakowało dłuższego spania w moim cieplutkim łóżeczku ;p Sobotę zamierzam poświęcić na pielęgnację - takie mini spa ;) 

Dziś chciałam Wam napisać kilka słów na temat matująco-nawilżającego kremu Nivea.




Krem jest umieszczony w ciężkim białym słoiczku o pojemności 50 ml. W promocji w Rossmannie dałam za niego 9,99 zł.

Producent zapewnia:



Moja opinia:
Krem ma lekką wodnistą konsystencję przez co dobrze się go rozprowadza na twarzy. Szybko się wchłania, nie pozostawiając tłustej warstwy. Nie zatyka porów. Posiada świeży zapach, który ulatnia się po wchłonięciu. Jest przeznaczony na dzień, dlatego stosuję go pod makijaż - i tu napotkała mnie miła niespodzianka. Jestem posiadaczką cery która ciągle się zmienia od mieszanej do tłustej i tak co jakiś czas robi taki maraton. Moja buzia ciągle się świeci jak lampki na choince, w krótkich odstępach czasu jestem zmuszana przypudrować nosek ;p Ten krem bardzo fajnie matuje! Dużo dziewczyn twierdzi, że to bubel, a mi naprawdę pomaga. Dzięki niemu zyskuję dodatkowe 3-4 godziny matowej cery. Jeśli chodzi o nawilżanie to nie zauważyłam spektakularnych efektów ale daje radę. Czy kupię go ponownie? Zdecydowanie TAK ;)





Przepraszam za poharataną rękę, ale miałam małą przygodę z moją kochaną kotką ;p

Używałyście tego kremu? Jak sprawdził się u Was?

Pozdrawiam ;*




40 komentarzy:

  1. Ja mam nawilżający i też go bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny Krem ; ) Ładny twój blog ♥ .
    zapraszam do mnie : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Obserwuję i liczę na rewanż ; >

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie Nivea strasznie zapycha :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie więc może skuszę się na niego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kojarzę ten krem i wydaje mi się, że kiedyś go miałam. Ale to było parę lat temu i może teraz go trochę zmienili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też polecam ten krem ! ;)
    Zapraszam do mnie na rozdanie kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię kremy z Nivea, takiego nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam inny z tych aqua effect i dobrze nawilżał, ale jednak zapychał trochę..

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapycha to fakt - mnie również. Teraz używam z AA i ten sprawdza się o wiele lepiej ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama używa ten krem, i jest bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za podpowiedz teraz go kupie . Mój z ziaji właśnie się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny kremik ale a potrzebuję czegoś do mojej suchej cery:(

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś była promocja w Superpharm i zastanawiałam się nad tym i nad zwykłym nawilżającym (odświeżający z niebieską nakrętką) i wzięłam ten drugi i jest za tłusty dla mnie :) A teraz wiem, że to będzie jego następca :) Obecnie mam matujący z eveline i jestem zadowolona mimo (podobnie) słabego dość nawilżenia :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto go wypróbować, tym bardziej że jest w promocji to nie zrobi to dużego ubytku w portfelu ;)

      Usuń
  14. Po kilku kilkukrotnym użyciu oddałam go kuzynce. Na mojej skórze się nie sprawdził, wręcz go nie znosiłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie kremy Nivea (wyjątkiem jest ten tradycyjny krem) średnio się sprawdzają ;/.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go używam i jest bardo dobry! Ja również polecam! ;)


    P.S. Super blog. Na prawdę bardzo mi się podoba. Bardzo ciekawie piszesz. Oczywiście obserwuję i zapraszam Cię do mnie:
    onlyimagin.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Kremy z tej serii przypadły mi do gustu.
    Ładnie nawilżają i skóra pozostaje gładziutka ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie miałam okazji go używać, ale jak jest nawilżający to chętnie po niego sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Takiej odsłony kremu nivea nie miałam jeszcze ale chyba się na niego skuszę jak tylko zużyję obecny krem do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  20. A ja ostatnio obraziłam się na produkty z nivea, z powodu ich składu :( Nie chcę mieć z nimi do czynienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uzywalam , bardzo fajny .
    Mam terz gladka skore *.*
    zapraszam na bloga modowego : http://fashion-fashioon-bitch.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam go, bo jakoś nie przepadam za Niveą :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. chyba by mi się przydał, ale zawsze mam problem z kremami, bo albo mnie zapychają albo wysuszają.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie te kremy podrażniają :(

    OdpowiedzUsuń
  25. kotka widocznie miała ochotę na zabawę ;> Jakoś nie przepadam za kremami nivea. Zostawiają u mnie dziwną warstwę, której nie umiem określić.

    OdpowiedzUsuń
  26. dziś patrzyłam na niego w Rossmanie! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Zostałaś przeze mnie otagowana. Zapraszam: http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/2013/04/moje-nowosci-czyli-wygrania-i-tag.html

    OdpowiedzUsuń
  28. Swego czasu używałam kremów Nivea i byłam bardzo zadowolna. Teraz szukam kremu idelanego :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam, ale zapowiada się fajnie :) muszę się zastanowić nad jego kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. mialam ten krem
    fajnie sprawdza
    I ten typowy dla nivea zapach ;)
    u mnie dzis o zestawie 9ciu pedzli hakuro
    :)
    x
    x
    x

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam cerę podobną do Ciebie, raz mieszana, a raz całkiem tlusta. Ładna zgroza. Choć tego kremiku nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  32. słyszałam, że jest fajny, ale akurat go nie miałam..

    OdpowiedzUsuń
  33. Efekt matu nie jest mi ani trochę potrzebny, ale nawilżenie by się przydało. Piszesz że nie zostawia tłustej warstwy - muszę przyznać, że z moich obserwacji wynika, że jest to dość nietypowe dla kremów nawilżających od Nivea :). Dobrze wiedzieć, że takie cudeńko istnieje :).

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś miałam go w swojek kosmetyczce i sprawował się całkiem nieźle, teraz moim ulubieńcem jest matująco nawilżający z Ziaji 25+

    OdpowiedzUsuń
  35. dobrze wiedzieć ze się u ciebie sprawdził, lobię kosmetyki Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja również jestem szczęślią posiadaczką tego kremu:)Całkiem fajnie się u mnie sprawdza:)
    Pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Używałam go , jest dosyć fajny , nawet nieźle spisywał się pod makijaż :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)