sobota, 20 kwietnia 2013

Oliwka Bambino

Hej kochane ;*
Przepraszam za moją długą nieobecność. Ciągle walczę z chorobą. Dziś przyjechał do mnie mój M. to musiałam się jakoś ogarnąć. Niedawno pojechał, więc siadam owinięta kocykiem przed komputer.

Dziś chciałabym Wam króciutko przedstawić dobrze znaną oliwkę Bambino.



Jest moim ratunkiem jeśli chodzi o suchą lub podrażnioną skórę. Z tymi problemami radzi sobie jak mało który balsam, jednak staram się nie używać jej codziennie, ponieważ jakimś specjalnym składem nas nie powala.


Moja opinia:
- ma kiepskie zamknięcie
+ szybko się wchłania
+ nawilża
+ natłuszcza
- w porównaniu do innych oliwek pozostawia bardzo tłustą warstwę
- + zapach pozostawiam w kwestii gustu
+ łagodzi wszelkie podrażnienia
+ nie uczula

Podsumowując:
Jest to dobra oliwka, którą możemy łagodzić podrażnienia i nawilżać wysuszoną skórę, jednak za tą cenę możemy kupić lepszą ;)

całuję i lecę czytać co u Was ;*


48 komentarzy:

  1. Znany i sprawdzony produkt na nawilżenie skóry;) Fajna recenzja;)

    OdpowiedzUsuń
  2. po goleniu to ulga dla moich łydek! nie używam dość często ze względu na to że pozostawia tłustą bardzo warstwę która się nie wchlania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również stosuję po goleniu łydek ;p to jedyne co mi pomaga ;p

      Usuń
  3. Świetne ; )
    zapraszam na wielki powrót : http://vizualny-swiat.blogspot.com/
    Pozdrawiam < 3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie używam oliwki :)
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam, jakoś nie mam przekonania do oliwek :/

    OdpowiedzUsuń
  6. nie używałam jej to nie wiem jaka jest

    OdpowiedzUsuń
  7. w licealnych czasach używałam jej do demakijażu, lubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Używałam :D Była świetna. Uwielbiałam jej działanie i nawilżenie. W sumie to o niej zapomniałam ;) Muszę znowu do niej wrócić! Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam tej oliwki. Często stosuję z firmy Hipp lub babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sprawdzona oliwka , bardzo lubię jej zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używam oliwki, ale chyba się skuszę i kupię ją na lato :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie lubię oliwek pozostawiających tłustej warstwy. Przy zakupie zdecyduję się na inną ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja lubię oliwkę w żelu z JOHNSON'S BABY :) nie wylewa się fajnie natłuszcza no ogólnie mogę Ci ją polecić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wiem, że oliwki są najlepsze jeśli chodzi o suchą skórę, ale na samą myśl o tłustej warstwie mi się odechciewa stosowania ;c

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię używać oliwek do pielęgnacji ciała, wolę balsamy, zdecydowanie. W sumie nie potrzebuję oliwki- nie mam aż tak bardzo suchej skóry. Ale zdecydowanie lubię tą z Hipp'a- ze względu na skład używam do włosów i sprawdza się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mogę się przekonać do oliwek w roli balsamów do ciała, nie lubię tej tłustej warstwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. pamietam, ze kiedys uwielbiałam używać tej oliwki do opalania:)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubie ją używać po depilacji:)

    OdpowiedzUsuń
  19. A ja używam jej odrobinę do olejowej mieszanki na włosy i sprawdza się świetnie :) ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  20. czekam na tą oliweczkę właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ojj tak, produkt wszystkim znany i raczej lubiany m. in. dzięki swojej delikatności. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Za zapachem nie przepadam, ale działanie oliwki chwalę i używam na wyjątkowo przesuszone miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam produkty Bambino, a oliwki używam od kilkunastu lat :)

    OdpowiedzUsuń
  24. oliwka miło mi się kojarzy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Szukałam kiedyś odpowiedniej oliwki i analizowałam składy. Tylko oliwka Hipp ma w miarę przyjazny i naturalny:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja jakoś nie umiem się przekonać do oliwki :) Wolę mazidła do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie lubię jak oliwka zostawia tłustą warstwę, do tej pory stosowałam tylko babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja robię z niego peeling z cukrem.. tak się świetnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś nie przekonują mnie oliwki do ciała - wolę wszelakie masła czy balsamy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Oliwki bardzo lubię :)
    Oliwka Bambino zawsze kojarzy mi się z latem bo jak jeszcze chodziłam do szkoły to zawsze na wakacjach opalałam się na oliwkę bambino i opalenizna była śliczna :)



    Zapraszam do mnie na rozdanie :) Będzie mi bardzo miło jeśli weźmiesz udział... :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Używam i polecam. :)

    Zapraszam do mnie na nowy post. :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie lubię oliwek do ciała :-) Wolę balsamy :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oliwki są dla mnie zbyt tłuste. Nie lubię tego uczucia,gdy przez długi czas czuję ciężką warstwę na skórze. Zdecydowanie bardziej wolę balsamy/masła ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja bardzo lubię oliwkę Hipp :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Szkoda, że ma parafinę w składzie. Pamiętam tę oliwkę z dzieciństwa i to jak zawsze kleiła się buteleczka :) Niemniej, bardzo miło ją wspominam, ale teraz jako świadoma konsumentka wybieram Babydream albo Hipp :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie przepadam za oliwkami, właśnie przez zapach ;) ale ogólnie działanie mają fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się jak najbardziej, na mocno wysuszoną skórę zdecydowanie może się sprawdzić:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie mam problem z suchą skórą jednak co jakiś czas lubię dodać oliwkę lub olejek do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ta oliwka jest super. Po tym jak zdjęłam gips lekarz kazal używać oliwki i ta się super sprawdziła.

    OdpowiedzUsuń
  40. to zdrowiej szybko! ja często używam tej oliwki, ale dla mnie jest aż za tłusta :P

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam tę oliwkę, ale niezbyt często, jak dla mnie za długo się wchłania.

    OdpowiedzUsuń
  42. Używałam tej oliwki i była bardzo fajna, tylko ten zapach niestety z czasem zaczął mi przeszkadzać :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Mnie właśnie uczulił, ale zamieniłam go na oliwkę z Hipp i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  44. też mam tą oliwkę i spisuje się:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)