piątek, 14 czerwca 2013

Tonik łagodzący Nivea

Hej Dziewczyny ! ;*
Dzisiaj zapraszam Was na krótką recenzję toniku Nivea.  Wiem, wiem pomyślicie sobie, że był dopiero co pokazany w moich nowościach ale wszystkie produkty były już trochę zaczęte ponieważ nie było mnie tu długo i już zdążyłam zacząć testowanie ;p

Zacznę od tego, że moja cera jest mieszana, tłusta ( z upływem miesięcy lubi się zmieniać), a ja kupiłam tonik łagodzący dla cery suchej i wrażliwej. Zrobiłam to dlatego, że ostatnio buzia mnie piecze od kosmetyków dla cery mieszanej i cierpi przy tym moje ogromne pęknięte naczynko na nosie, które mam od małego. Robiłam z nim wszystko - od kremów do zamrażania azotem - nic nie pomogło. Po mniej więcej 10 latach trochę się wchłonęło, jednak jest to mała różnica. 

No ale do rzeczy, już nie zanudzam ;p



Buteleczka zawiera 200 ml produktu. Posiada zamknięcie - tonik się nie wylewa.


Producent zapewnia o głęboko oczyszczonej, ukojonej i zdrowo wyglądającej skórze a dokładniej ;
- tonizowanie skóry i usuwanie zanieczyszczeń,
- zachowanie naturalnego poziomu nawilżenia,
- łagodzenie skóry dzięki formule bez alkoholu
- pielęgnacja dzięki formule z olejkiem migdałowym.


Skład:


Moja opinia:

Tonik bardzo dobrze usuwa zanieczyszczenia i rzeczywiście łagodzi. Buzia jest odświeżona i ma ładny kolor, jednak już po 10 minutach strasznie się świecę. Dobrze nawilża skórę. Zapach jest kwestią gustu, mnie troszkę drażni, jednak po chwili jest już niewyczuwalny. Wystarczy mała ilość produktu aby przemyć twarz, więc mogę śmiało stwierdzić, że jest wydajny.

Podsumowując:
Polecam go osobom z suchą i wrażliwą cerą ( zgodnie z jego przeznaczeniem) ponieważ świetnie nawilża i łagodzi. 
Jeśli będę miała dalsze problemy z buzią to na pewno po niego sięgnę ;)

Życzę miłego weekendu, buziaki ;)





31 komentarzy:

  1. chyba jeszcze nigdy nie miałam toniku z nivei. teraz uzywam głównie hydrolatów

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam tego toniku ale chyba nie jest do mojej cery ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ja miałam też tonik z nivea ale matujący:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nic dla mnie..
    Moja buzia lubi się świecić, a po tym toniku byłoby to jeszcze spotęgowane :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś go używałam i byłam z niego bardzo bardzo zadowolona. Ciekawa jestem, czy teraz też by mi odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam suchą cerę i jeśli ten tonik spisuje się tak dobrze jak kremy z tej firmy, to jestem gotowa go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię zapachów w tonikach Nivea - tak jak napisałaś - drażni...

    OdpowiedzUsuń
  8. zastanawiałam się właśnie dzisiaj nad jego kupnem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. z tego co patrzę to ma niezłe opinie na wizażu ale moja skóra potrzebuje dobrego mixa jeśli chodzi o tonik i tylko produkt P&R dał mi jednocześnie łagodzenie, lekkie nawilżenie oraz działanie przeciwzapalne jakie jest pożądane przy skórze problematycznej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Także go nie lubię... wolę micele ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie, że się Tobie spodobał. Ja nie mam suchej cery i nie byłby on dla mnie dobry

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny produkt, muszę się mu bliżej przyglądnąć podczas zakupów. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana http://zmienionyrytm2.blogspot.com/2013/06/pytaniowiec-libster-blog-x3.html :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po Twoim opisie mi się spodobał,ja też mam tłusto-mieszaną cerę ,więc u mnie też powinien się sprawdzić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo nadaje się do mojej cery,muszę go wypróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam tonik z Nivei, ale do cery mieszanej i go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam mieszaną, ale niestety bardziej w kierunku tłustej i pewnie ten kosmetyk nie sprawdziłby się u mnie, ale mimo wszystko brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam oczyszczający z tej serii i bardzo lubię, ale musze kupić też coś łagodniejszego (bez alko) - może chwycę właśnie po ten?

    OdpowiedzUsuń
  19. nic nie mam z Nivea :) toników nie używam generalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie przepadam za tonikami :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie niestety uczula, więc go nie używam.
    Zapraszam do siebie i dodaje ;))

    OdpowiedzUsuń
  22. Też go właśnie używam i póki co jestem zadowolona :)

    W wolnej chwili zapraszam do siebie na denko i haul :)

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam go i jest całkiem niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Właśnie miałam go kupić, ale coś mnie odciągnęło. Jutro lecę po niego :) Zapraszam do siebie :P

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)