niedziela, 20 stycznia 2013

Porządek w kosmetyczce

Dziś natchnęło mnie na zrobienie porządków w kosmetyczce ;P
Kosmetyki mimo swojej daty ważności  mają określony czas użytkowania. Dziś krótki post o tym, kiedy pożegnać się ze swoimi kosmetykami ;)

Lakier do paznokci - po ok. pół roku zaczyna się ciągnąć
Fluid - można go używać przez 18 miesięcy

Kredka do oczu - powinno się ją wyrzucić po upływie 24 miesięcy

Tusz - po 3 miesiącach staje się siedliskiem bakterii
Pomadka - zmienia swoją konsystencję i zapach po 2 latach

Błyszczyk - powinno się go zużyć w ciągu 1 roku

Cienie - powinno się ich używać  2 lata

Puder - jest świeży ok. 18 miesięcy

3 komentarze:

  1. zdecydowanie warto o tym pamiętać :) tusze regularnie wymieniam lub staram się wykańczać je w ciągu 3-4 miesięcy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy wpis :)
    Mi sie zdarza nieraz używać kosmetyki dłużej, niż się powinno.

    OdpowiedzUsuń
  3. można kupić specjalne rozcieńczalniki do lakierów (kiedyś próbowałam dolewać zmywacz, ale nie dało to pożądanego efektu).
    A reszta? Przyznaję, że często używam ich dłużej niż powinnam, ale wolę wykończyć niż wyrzucić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)