czwartek, 3 stycznia 2013

Prostownica PHILIPS straightener

Chciałabym powiedzieć Wam coś o mojej prostownicy, którą dostałam na 18 urodziny ;) Jest to prostownica PHILIPS straightener jonizująca włosy.


Mam bardzo długie i falowane włosy. Są bardzo niesforne ;P Ciężko jest znaleźć taką, która ładnie je wyprostuje i do tego nie zniszczy. 
To jedyna prostownica, która spełnia to zadanie w 100 procentach !
Nagrzewa się w 30 sekund do temperatury 220 stopni. Słychać cichy szum i czuć pewien zapach ponieważ wytwarzają się w niej jony. Kiedy raz wyprostuję włosy to na drugi dzień już nie muszę bo są dalej proste ;) Ma ponad rok, spadała ze 100 razy na ziemię i nic się jej nie dzieje ;p

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)