niedziela, 27 stycznia 2013

Chusteczki do demakijażu BOURJOIS


Witajcie dziewczyny ! ;) przez tydzień nie mogłam dodawać postów, ponieważ wyjechałam z miasta. Dziś wróciłam do domu i przybywam z nowymi kosmetykami ;)
Dopiero co wróciłam więc dziś krótko o chusteczkach do demakijażu firmy BOURJOIS. 
- mają porządne opakowanie - nie rozkleja się więc chusteczki nie wysychają,
- przyjemny zapach,
- są dobrze nawilżone,
- jak na razie zmyły każdy mój makijaż bez problemu,
- nie uczuliły mnie,
- nie podrażniły oczu
- są bardzo delikatne w dotyku.
Są najlepsze z tych, których używałam. Polecam ;P



2 komentarze:

  1. Lubie chusteczki , przydają się w podróży . Ale codziennie wole jednak użyć tradycyjnie mleczka / płynu :)
    obserwuje i zapraszam do mnie : http://styleetvie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie próbowałam, jakoś nie jestem fanem tego typu produktów ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)