piątek, 11 stycznia 2013

3 podstawowe błędy - mycie włosów


Cześć Dziewczyny! ;)
Dziś chcę zwrócić uwagę na 3 podstawowe błędy jakie popełniamy z naszymi włosami.
1.NIEROZCIEŃCZONY SZAMPON

Często wylewamy szampon prosto z butelki na nasze włosy. Niestety to zły nawyk. Wiele szamponów zawiera silne środki myjące, które mogą masakrycznie podrażnić skórę głowy.
Powinno się wylewać trochę szamponu na dłoń i rozcieńczać go odrobiną wody. To zdecydowanie bezpieczniejsza opcja. Po naniesieniu szamponu na włosy powinno się potrzymać go na głowie ok. minuty, ugniatając włosy, aby mógł rozpuścić wszystkie brudki ;P
2.ZA CIEPŁA WODA

Mycie włosów w zbyt ciepłej wodzie  podrażnia skórę głowy, wysusza nasze włosy i nadmiernie otwiera łuski włosów - kosmyki są najbardziej podatne na uszkodzenia.
Głowę powinno się myć najlepiej w letniej wodzie, a płukać chłodną wodą, która zamyka łuski i je wygładza.
3.TARCIE WŁOSÓW
Kiedy trzemy włosy ręcznikiem po umyciu robimy największy błąd. Kiedy są mokre bardzo łatwo ulegają uszkodzeniu.
Po umyciu nie wycieraj włosów i nie trzyj ich! Przykładaj ręcznik aby wchłonął nadmiar wody i owiń czuprynkę w ręcznik ! ;P

4 komentarze:

  1. Przydatna notka :) Ale jak pomyśle, że mam spłukiwać letnią wodą włosy to aż ciarki mnie biorą:)

    Masz ciekawego bloga + obserwuję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ;)
      Ja mam tak samo za każdym razem jak spłukuję taka wodą włosy to zaciskam zęby ;P

      Usuń
    2. to coś w stylu ' chcesz mieć piękne włosy? -cierp' :D

      Usuń
  2. ZGADZAM SIE Z POSTEM W 100%. LETNIA WODA DO SPŁUKIWANIA GŁOWY TO PODSTAWA!!!! POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)