wtorek, 8 stycznia 2013

Joanna  Balsam do włosów nawilżająco - regenerujący




Dziś kilka słów o balsamie do włosów firmy Joanna. Mam długie włosy, które ostatnio stały się strasznie suche i zaczęły się plątać. Przerażona tym co się z nimi dzieje pobiegłam do sklepu ;P Z chwilowego braku funduszy sięgnęłam po najtańszy kosmetyk i muszę powiedzieć, że się na nim nie zawiodłam. Jak na razie spisuje się cudownie ! Balsam ten rozprowadza się na lekko osuszonych ręcznikiem włosach. Osuszyłam włosy, nałożyłam balsam i zawinęłam w ręcznik na godzinę. Po zdjęciu włosy super się rozczesały, a po wysuszeniu ich suszarką  były miękkie, nawilżone i do tego miały piękny zapach ;)
 Jakie są wasze opinie? ;)

2 komentarze:

  1. Nie miałam go jeszcze, ale na pewno przetestuję :) może i moje włosy go polubią :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie polecam. Jeśli Ci się nie sprawdzi, to nie będzie wielkiej straty bo mało kosztuje (ja zapłaciłam 5,30zł) ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)