piątek, 17 lipca 2015

Romantic - regeneracyjna maska do włosów

Witam! :)
Dziś słów kilka o masce do włosów Romantic.
Przechadzając się po Biedronce w trakcie zakupów z mamą, szukając jakichś ciekawych kosmetyków, natknęłam się na ową maskę. Nigdy o niej nie słyszałam więc spojrzałam na cenę (nieco ponad 5zł) i postanowiłam ją przygarnąć. Od 5 zł nie zbiednieje a kosmetyk może okazać się całkiem fajny.



Opakowanie zawiera 500 ml produktu więc bardzo dużo (za taką cenę nie spodziewałam się cudów). Jest wykonane z twardego plastiku, zakręcane, po odkręceniu widzimy jeszcze zabezpieczenie dodatkową pokrywką co uchroni nas przed ufajdaniem się bezpośrednio po otwarciu :P



Maska ma mleczną barwę i typową dla tego typu kosmetyków konsystencję. Posiada intensywny i słodki zapach, który jednak nie utrzymuje się długo na włosach.
Działanie: Jak to się mówi szału nie ma, dupska nie urywa :D Włosy są po niej dość wygładzone. Ma ułatwiać rozczesywanie, jednak nie zawsze to robi. Co do regeneracji włosów, to szczerze w to wątpię jak ledwo co spełnia podstawy. Znalazłam jednak na nią sposób! Kiedy dodam do niej trochę olejku to działanie jest bardzo fajne, włosy są miękkie, sypkie i łatwe w rozczesywaniu, jednak nie kupiłam jej po to, żeby dodawać do niej inne składniki. Wykończę ją w ten sposób i na pewno do niej nie wrócę.

Miałyście ją kiedykolwiek? Może u Was sprawdziła się lepiej?

28 komentarzy:

  1. Czyli taka przeciętna ;) dobrze, że chociaż nie kosztowała dużo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Polecam odżywki ze sklepów fryzjerskich, nigdy się na nich nie zawiodłam! Nie długo będzie post u mnie na blogu o pielęgnacji włosów, więc zapraszam do obserwowania :)

    http://alexandraiwinska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja miałam zieloną wersję anti-aging i przepadłam, włosy gładkie i miękkie - byłam zawiedziona, że nie była dostępna na promocji w biedronce :(

    http://xczarnykocurx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam ty była tylko ta oraz różowa :)

      Usuń
  4. Nie znam i pewnie się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. szkoda ze szału nie ma ja szukam czegos WOW

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam kompletnie tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam ją, jakos niedawno znalazła się w denkowym podsumowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. nie miałam i raczej nie będę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miałam wersję z różowym, całkiem dobra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam właśnie ciekawa tej wersji ale w końcu skusiłam się na żółtą....

      Usuń
  10. hmmmm muszę się rozejrzeć za nią w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jednak szukam czegoś "wow" :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś mnie nie kusi ta maska ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jej, ale cena mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam , że okaże się trochę lepsza :/
    Świetny blog, obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedyś tą maskę w sklepie widziałam, jednak nie skusiłam się na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli niespecjalnie warta uwagi ... ;) Chyba nawet nie warta tych 5zł :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Wolę dołożyć 2 zł i kupić np. oliwkową maskę z ziaji :D

      Usuń
  17. Miałam wersję z jedwabiem, też straszny przeciętniak :p Dobrze, że znalazłaś na nią sposób :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ją uwielbiam ♡ świetnie się sprawdza na moim sianku ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moich włosach szału nie ma. Jak to się mówi - każdy ma inne potrzeby :)

      Usuń
  19. Nigdy nie miałam okazji używać tej maski ;) Nawet nie wiedziałam, że taka istnieje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiedziałam o jej istnieniu. Ile to można poznać po spacerze w Biedronce :P

      Usuń
  20. Ja jej nie miałam jeszcze okazji przetestować, bo jednak ufam odżywce z Kallosa :D
    Obserwuję i zapraszam :) http://lifeforbeautymoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederiz. çok yararlı ve kullanışlı. Ben bunu deneyeceğim. başarı :-) blogunuza her zaman

    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)