środa, 29 lipca 2015

Normalizujący żel- peeling do twarzy BeBeauty

Cześć!
Wyjazd  wyjazdem pogania co idzie za tym brak dostępu do internetu. Wracam tu z wręcz utęsknieniem :D
Dziś przedstawiam Wam żel, który jest moim must have w codziennej pielęgnacji twarzy. Jest to żel BeBeauty z Biedronki. Wszyscy już chyba wiedzą jakie firmy produkują kosmetyki dla Biedronki, więc warto znaleźć jakieś perełki dla siebie i nie przepłacać :)



Tubka wykonana z miękkiego plastiku zamykana na 'klik' zawiera 150ml produktu. Nie ma problemu z wydobyciem kosmetyku. 
Żel jest dość rzadki i zawiera drobinki peelingujące. Jego zapach jest świeży, typowy dla kosmetyków dla cery tłustej.


Działanie: Jest świetny. To moje n-te opakowanie i na pewno nie ostatnie. Moja tłusta skóra wiecznie się świeciła jednak nie mam trądziku. Raz na jakiś czas wyskoczy mi niespodzianka np. przed okresem. żel zredukował świecenie się. "Niespodzianki" też wyskakują po nim znacznie rzadziej i szybciej się goją. Fajnie złuszcza martwy naskórek. Drobinki nie są mocno ostre wiec nie podrażnią suchych policzków cery mieszanej, dla której też jest przeznaczony. Świetnie domywa resztki makijażu, które pozostaną pomimo zmycia się :) Po jego użyciu następuje przyjemne uczucie świeżości. Wystarczy nałożyć lekki kremik i wszystko jest w jak najlepszym porządku :) Nie znajduję minusów w tym produkcie.

Miałyście z nim styczność? Jak sprawdził się na waszych buziach? :D

Nie mogłam się oprzeć, musiałam wrzucić to zdjęcie. Nasze piękne morze kusi widokami.





Zakochałam się w tym kombinezonie, który był niedawno w nowościach :)





 pozdrawiam :)

24 komentarze:

  1. też używam tego żelu i uważam, że jest świetny :)
    widok morza kusi jak najbardziej, śliczny ten kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja używam zwykłego (niebieskiego) żelu z tej firmy i jestem bardzo zadowolona. Już nie pamiętam ile opakowań zużyłam. Rewelacyjny kombinezon ♥ i Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja poznałam ostatnio mojego ulubieńca do mycia twarzy z Garniera i póki co nie zamierzam go zmieniać, bo zauważyłam dużą poprawę na mojej buzi :) Tego nigdy nie miałam ale fajnie, że jesteś z niego zadowolona :)
    Zdjęcie z nad morza piękne, a kombinezon super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow świetny kombinezon!:))
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś kusiły mnie te żele z Biedronki :) Śliczny kombinezon :)
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. około roku temu sama go używałam i byłam zadowolona, ale obecnie przechodzę na bardziej naturalną pielęgnację, więc nie wrócę do niego :).

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej kombinezon wygrał ten post:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ślicznie wyglądasz, super kombinezon, dobrze, że sprawdził się u Ciebie ten żel.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego jeszcze nie miałam, ale bardzo lubię produkty BeBeauty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z Biedronki miałam tylko płyn micelarny i kremy do rąk/nóg. Kombinezon świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam tego kosmetyku. Bardzo fajny kombinezon :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam go ale jakoś do niego nie wracam, teraz jestem zadowolona z Garniera. Co do kombinezonu jest prześliczny, masz świetne nogi. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam ten żel, ale po prostu znudziłam się nim ;p

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam zawsze problem jeśli chodzi o dobór peelingów, ale ten mogłabym sprawdzić :) dodaję do obs :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam go :) Masz piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  16. Z BeBeauty używałam tylko słynnego żelu micelarnego, który był bardzo przyjemny, jednak nie zachęcił mnie do poznania reszty ich asortymentu. Kombinezon wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you for the very nice and interesting information, may be useful

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękujemy za dzielenie się, to jest bardzo przydatne

    OdpowiedzUsuń
  19. Suknia jest bardzo ładne, fajne i piękne. wygląda pięknie, elegancki i nowoczesny. Uwielbiam to, że dzielisz. Dziękuję.

    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)