poniedziałek, 20 lipca 2015

Peeling wygładzający Joanna

Witam!
Dziś dzień odpoczynku. Wróciłam z bardzo udanego wyjazdu. Teraz olejowanie włosów, herbatka i nadrabianie zaległości na blogu :)
Przygotowałam też recenzję peelingu Joanny, którą chciałabym Wam zaprezentować. 
Kupiłam go już jakiś czas temu więc leżał i czekał na swoją kolej :)



Opakowanie zamykane na "klik" wykonane jest z dość miękkiego plastiku więc nie powinno być problemu z wydobyciem produktu. Zawiera 100g produktu.


Peeling ma typową konsystencję, a jego zapach....
Nie jest to moje pierwsze opakowanie, jednak nie miałam jeszcze truskawki. Trochę się zawiodłam gdyż zapach jest sztuczny. Myślałam, że będzie to kolejny kosmetyk na który będę już miała ochotę po samym zapachu :P


Działanie: Jest bardzo dobre. Fajnie oczyszcza i skóra jest odświeżona jak pisze producent. Dzięki niemu pozbywam się wrastających włosków na nogach i martwego naskórka.  Wygładzenie? To stwierdzenie można podpiąć pod kilka znaczeń tego słowa. Hmm skórę mam gładką i nie mam z nią żadnych problemów oprócz właśnie wrastających potworków. Bądźmy szczere. Sam peeling nie wygładzi naszej skóry np. z cellulitu. Trzeba go porządnie wspomagać masażami, składnikami aktywnymi, ruchem i dietą:) Jedyne do czego mogę się przyczepić oprócz zapachu to nawilżenie. Jest ono znikome. Jednak od peelingu tego nie oczekuję, bo nie taka jest jego rola. Nie wiem po co to obiecywać w tego typu produktach jak i tak po jego użyciu wypadałoby posmarować ciałko balsamem :D Czy kupię go ponownie? Zdecydowanie tak, tylko inne sprawdzone już zapachy. Za taką cenę warto go mieć.

Odchodząc od tematu peelingu. Jestem w szoku bo coś podkusiło mnie, żeby zrobić makijaż inny niż zwykle. Gustuje w brązach i beżach a tu niespodzianka - mięta i odcienie fioletu. Niestety zdjęcie nie oddaje prawdziwego koloru cieni, a szkoda bo miętka jest naprawdę śliczna.


Pozdrawiam ;*

27 komentarzy:

  1. ja kocham fiolet a Twoje oko super wygląda;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię peelingi z joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam go kiedyś, ale był dla mnie zbyt lekki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam jeszcze tych peelingów, ale słyszałam, że są fajne :)
    A makijaż świetny, bardzo lubię takie :) I lubię też miętę i fiolety :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te peelingi, są idealne szczególnie na wyjazd czy np. basen.

    OdpowiedzUsuń
  6. peelingu jeszcze nie używałam, a co do makijażu to jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne oczko, myślę że te kolory bardzo pasują do Twojej tęczówki

    OdpowiedzUsuń
  8. Co tam peeling:D ja jestem pod wrażeniem makijażu oka! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię peelingi Joanna :) Świetny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię te peelingi, pięknie pachną i nie są drogie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię te peelingi. Piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię peelingi z Joanny. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam ten peeling! :) A oczko piękne... :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Makijaż wyszedł bardzo fajnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam kiedyś chyba grejpfrutowy? Nawet nieźle ten peeling wspominam :) A makijaż bardzo ładny ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię peelingi z Joanny. Są tanie, a do tego ładnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny makijaż. Niestety wiele firm obiecuje, że ich produkty robią wszystko, gdy w praktyce wywiązują się jedynie ze swojego podstawowego działania.

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam kiedyś ten peeling, ale nie pamiętam czy byłam z niego zadowolona ;) A makijaż ładny :) fajne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem fajny peeling, miałam kilka opakowań. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kiedyś często używałam tych peelingów:) mają fajne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  21. ja też uwielbiam makijaże w brązach ale musze CI powiedzieć, że ten który zrobiłaś teraz bardzo ładnie CI wyszedł :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Köszönjük, hogy az Ön által megadott információkat. nagyon hasznos és hasznos. Megpróbálom. siker mindig a blog :-)

    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)