wtorek, 14 lipca 2015

Maybelline Affinimat

Hej! :)
Dzisiaj krótka recenzja podkładu Maybelline Affinimat.
Kupiłam go kilka miesięcy temu w drogerii ze względu na promocję. Pomyślałam - nie próbowałam, fajna cena no to czemu nie. Wybrałam odcień najjaśniejszy.



A teraz krótko i na temat: Podkład mieści się w dość miękkiej, matowej tubce zawierającej standardowe 30 ml produktu.. Ze względu właśnie na mat tubki, bardzo szybko się ona brudziła. Jeśli zakręcałam tubkę od razu po nałożeniu podkładu to zostawały na niej odciski palców, które trudno było domyć :P 


Odcień 02 jest naprawdę jasny, więc bladziochy znajdą coś dla siebie.


Podkład przyjemnie się rozprowadza, nie pozostawia efektu maski, dość długo się utrzymuje i jeśli się ściera z twarzy to równo. Jest tak samo lejący jak jego brat Affinitone.
Teraz czas na minusy. Ma słabe krycie. Zawiera ALKOHOL, który już po odkręceniu tubki jest wyczuwalny. Mojej tłustej cerze nie podołał. Jak się świeciłam przed nałożeniem to godzinę po nałożeniu wyglądałam jak lampki na choince :D Po pewnym czasie wysuszył mi policzki, więc się z nim pożegnałam na dobre, bo nie przyniósł niczego dobrego. Zdecydowanie wolę Affinitone, który nie posiada alkoholu w składzie a skóra po nim wyglądała lepiej.

Używałyście go? Jak sprawdził się u Was?

Pozdrawiam ;)

23 komentarze:

  1. Mam go, ale nie zamierzam nawet otwierać... skoro taki bubel...

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli wysusza, to będę go omijała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja kuzynka go ma i bardzo sobie chwali, więc to na pewno zależy od cery. :)
    http://pasje-marzenia-plany-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Każda cera ma inne wymagania, jednak alkohol w składzie to nic dobrego :/

      Usuń
  4. Uuuu, mnie też mógłby wysuszyć ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie używałam go i powiem szczerzę że mnie jakoś nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam okazji go używać. Szkoda, że wypadł słabo

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmmm ciekawe jakby moja cera zareagowała na niego.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja używam Affinitone i świetnie się sprawdza, a tego nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam i chyba go już nie kupię :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i na mojej cerze tłustej jest idealny :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam Affinitone ,ale tego jeszcze nie

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że się nie sprawdził :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak słabe krycie to nie dla mnie :<

    OdpowiedzUsuń
  14. moja sucha skóra nie świeci się i nie kupuję podkładów o matowym wykończeniu a rozświetlające

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie cierpię alkoholu w kosmetykach ;)

    http://kosmetyczka-karoliny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ja mam affinitone i dla mnie jest tragiczny, więc za ten się nie wezmę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam. Słabe krycie dla mnie nie jest złe, ale obawiam się, ze wysuszyłby mnie okropnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przez te wady go nie kupię. :/

    OdpowiedzUsuń
  19. あなたが提供した情報をいただき、ありがとうございます。非常に有用と便利です。私はそれを試してみます。成功は:-)ブログに常にあります

    =========
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    obat miom
    =========

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)