poniedziałek, 11 lutego 2013

Tusz Maybelline  VOLUM EXPRESS 

LIFT-UP



Witajcie Kochane! ;) Jak zdążyłyście już zauważyć, jestem wielbicielką tuszów do rzęs Maybelline więc żeby podtrzymać tradycję - opiszę kolejny tusz Maybelline VOLUM EXPRESS LIFT-UP.
Plusy:
- nie skleja rzęs
- nie pozostawia grudek
- nie osypuje się
- mam po nim wachlarz rzęs
- dobrze pogrubia
- unosi rzęsy
- dobra konsystencja tuszu
- widać go cały dzień
- ma wygodną, zakręconą szczoteczkę, przez co fajnie rozczesuje rzęsy



Minusów się nie dopatrzyłam.
Podsumowując: jest to tusz pogrubiający i unoszący rzęsy, który podkreśla rzęsy, trzyma się cały dzień, nie sprawiając problemu (grudki, itp.). Zdecydowanie spełnia swoje zadanie. Jeśli szukacie tuszu o tych właściwościach to z czystym sumieniem polecam ;P
Pozdrawiam ;)


11 komentarzy:

  1. Szczoteczka taka jak lubię:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię tak wygięte szczoteczki do rzęs - idealnie je podkręcają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie szczoteczki sa idealne na pogrubienie i mega podkręcenie ;).
    Rzadko kiedy uzywam z Mayballine, ponieważ jakoś mi nie podpasowała ta firma ;p. Ale być może skuszę sie na kupno tego produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z maybelline tuszu jeszcze nie miałam :) Ale teraz czaję się na taki jeden ze sklepu internetowego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam tusze z tej firmy:) tego jeszcze nie mialam:)
    zachecam do zaobserwowania mojego bloga:)
    http://solidaryexpensivee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kiedyś tego tuszu,również byłam z niego zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też jestem wielbicielką tuszów Maybelline :) Cudownie wydłużają rzęsy! :)

    Obserwuję i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham tą firme!!;D Zapraszam Cię do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam jeszcze żadnego tuszu tej firmy :) ale fajnie, że ma same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna recenzja :) jak widać kosmetyk warty zakupu:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)