czwartek, 7 lutego 2013

Naomi Campbell Cat Deluxe


Hej Dziewczyny! Jak mija tłusty czwartek? Ja zdecydowanie pobiłam swój rekord w jedzeniu pączków ;P

Dziś kilka słów o perfumach Naomi Campbell, które dostałam na urodziny od chłopaka. Mam je już prawie miesiąc więc zdążyłam już wyrobić sobie o nich zdanie ;) Zacznijmy od flakonika. Jest bardzo ładny i solidny (zdarzyło mi się kilka razy rzucić torbą i to akurat tym miejscem gdzie był flakon). Jedyną jego wadą, która zupełnie mi nie przeszkadza jest brak nakrętki.


Zapach jest bardzo przyjemny. Od razu po spryskaniu jest bardzo intensywny jednak po chwili już jest ok. Perfumy długo utrzymują zapach na skórze i są bardzo wydajne.

Śliczny flakon, piękny zapach, czego chcieć więcej? ;P    Polecam


7 komentarzy:

  1. Na twój blog natknęłam się przypadkowo ale nie żałuję jest naprawdę ciekawy można się wiele dowiedzieć umiesz doradzić i są to naprawdę przydatne rzeczy Super Blog :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy w drogeriach się nim pryskałam :) Naprawdę ślicznie pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze zastanawiałam się nad kupnem tego zapachu, ale zawsze trafiło się coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam ten zapach!:)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. ;-)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)