niedziela, 6 listopada 2016

O hybrydach słów kilka, Instagram

Witajcie kochane,
Dziś post na totalnym luzie. Straciłam zdjęcia kosmetyków, komputer nie czyta USB i ostatnio wszystko działa na niekorzyść :P
Przeglądając resztkę zdjęć jakie posiadam w telefonie, natknęłam się na kilka obrazków, memów i zdjęć paznokci mojego wykonania. 
Prawidłowo wykonanymi paznokciami możemy cieszyć się 2,3 tygodnie a nawet dłużej, jeśli nie przeszkadza nam odrost. 
Oto kilka zdjęć. Zwykłe, proste i przyjemne:






Aktualnie pracuje na kilku firmach ale głównie są to lakiery indigo. Są fajnie gęste, nie rozlewają się na skórki i mają przepiękne kolory.
 Moim ulubieńcem ostatnich tygodni jest baza proteinowa, którą można nadbudować pazurka.

Jakie są Wasze ulubione Hybrydy?
Pozdrawiam gorąco :)

6 komentarzy:

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)