środa, 10 lipca 2013

Trening ! ;)

Hej Kochane ;*
Cieszę się, że pozytywnie zareagowałyście na moje pytania dotyczące postów ;)
Zgodnie z obietnicą będę zamieszczała rezultaty swoich ćwiczeń.

Z góry przepraszam Was za jakość zdjęć. Niestety nie miałam aparatu pod ręką ;p

Zaznaczam od razu, że nie chcę schudnąć tylko zarysować ładnie mięśnie brzucha. 
( wzrost :166,5 cm  waga : 49 kg )

Codziennie biegam ok. godziny, a jeśli pogoda to uniemożliwia, to cwiczę 1,5 godziny wykonując elementy aerobiku w tańcu ;p , ćwiczenia na pośladki a niedługo dołączę też brzuszki ;)

Tak wyglądam :







Mam ogromną nadzieję, że moje lekkie zmagania zmotywują kogoś do zdrowszego trybu życia.
Po zrobieniu treningu mam więcej energii, zyskuje lepsze samopoczucie oraz świadomość, że powoli docieram do celu.

Jak myślicie, uda mi się ? ;)

Tym osobom które ćwiczą lub zamierzają się tego podjąć, życzę systematyczności, samozaparcia, wytrwałości oraz dobrych efektów.

Pozdrawiam ;*



50 komentarzy:

  1. Kurcze chciałabym tak wygladac..
    ale przy 167 cm waze 60kg..
    cwicze codziennie 1,5 h (w tym brzuszki troche ewy chodakowskiej i zumbe) plus wieczorem biegam ok 30 min.
    Trzymam diete, myslisz ze do pażdziernika dojde do 54 kg ?

    odp u mnie, i DODAJE, jestes super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Wyglądasz super! Chciałaby mieć taki brzuch i talię! Wiem, wiem, powinnam wziąć się za ćwiczenia, ale nie mam ochoty i motywacji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napatrzyłam się na Twoje ciało i zapragnęłam takie mieć :D właśnie przed chwilą skończyłam ćwiczyć z Ewą Chodakowską. Ale tylko 15 minut, bo nie miałam więcej siły :D Jak na początek to myślę, że starczy :D

      Usuń
    2. Brawo kochana ! Dobry początek, jednak najlepiej by było na początku zacząć się ruszać samemu, aby mniej się zmęczyć i troszkę przyzwyczaić ciałko do wysiłku ;)
      Życzę Ci powodzenia ;*

      Usuń
    3. Dzięki! :) Dzisiaj też sobie koniecznie poćwiczę, ale mam straszne zakwasy :D Miałam wczoraj wycisk ;)

      Usuń
  3. Świetnie wyglądasz :) ja właśnie kilka minut temu skończyłam trening i lecę pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozazdrościć takiej figury ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też tyle ważę i wzrost podobny. ;-)
    Ja ćwiczę na tyłek z Mel B i robię brzuszki.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja mam 164 i nie wiem ile wagi pewnie coś ok 48kg i się śmieją ze mnie że nic nie jem;) ech ;) trochę mięśni chce nabrać ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak ja ;p Kiedy odeszłam od biegania - moje mięśnie znikły, teraz trzeba to nadrobić ;p

      Usuń
  7. A ja mam 172 cm i waże 51 kg ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. ale piękna sylwetka <3 jakie długi włosy

    OdpowiedzUsuń
  9. chcialabym miec taka figure :)
    a ja dzisiaj zaczelam biegac :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale chudzinka ;*
    Ja w sumie nie narzekam na figurę bardzo bo i wysoka jestem :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale chudzinka! Zazdroszczę motywacji, ja się zabrać nie moge. Bieganie u mnie odpada (kilka lat temu miałam dość poważną kontuzję kolana) kupiłam sobie gry fitnessowe na x-boxa jakiś miesiąc temu, ale jeszcze się za nie nie wzięłam...

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze a ja nie mogę przezwyciężyc swojego zastoju ćwiczeniowego, zrobiłam przerwę z powodu choroby i tak już miesiąc ciągnę.....

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę samozaparcia, efekty rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ważę ok. 64 kg przy wzroście 176 cm i za nic nie chciałabym schudnąć itp. Kwestia gustu c:

    OdpowiedzUsuń
  15. waże tyle co Ty, ale jestem niższa i marzę o takim brzuchu jak Twój;p

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze wpadne przy Tobie w kompleksy :P

    OdpowiedzUsuń
  17. cialo za million dolarow!x x x

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, ale masz śliczne ciało ;)
    Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna figura!:)Ja nie potrafię się zmobilizować i systematycznie ćwiczyć!:(

    OdpowiedzUsuń
  20. Awesome ABS! So cool:)

    bloglovin.com/blog/3880191

    OdpowiedzUsuń
  21. zazdroszczę takiego pięknego brzuszka :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ej ja ważę 51 przy 165cm i wyglądam miliard razy gorzej :(

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne włosy :) super efekty, gratuluję systematyczności

    OdpowiedzUsuń
  24. Moja Droga! Ciało masz po prostu idealne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba nigdy nie byłam taka szczuplutka jak ty ;)
    Pozdrawiam A.

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz przepiękny brzuch i talię ;) Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę :>


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale jesteś chudzinką!! Ślicznie wyglądasz. Ja biegam tylko 30 do 40 minut dziennie z rana przed pracą, w weekendy trochę dłużej. Podziwiam cię za systematyczność przy innych ćwiczeniach :)
    Dołączam do grona obserwatorów i zapraszam do mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  28. super figura...aaaa włosyyy:D uła ;D śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  29. figurę masz boską!

    http://linde-lo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale Ty jesteś szczuplutka! *_* Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wow super, zmotywowalas mnie do utrzymywania zdrowego trybu zycia :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. super figura :) zapraszam do mnie www.alexvernice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)