czwartek, 7 marca 2013

Podkład Estee Lauder Double Wear

Hej Dziewczyny! ;)
Jak się cieszę, że już jutro piątek, w pełni zasłużony ponieważ ten tydzień zdecydowanie dał mi o sobie znać.
Dziś recenzja produktu z wyższej półki - Estee Lauder Double Wear.



Jego opakowanie jest proste, estetyczne (bez zbędnych napisów) i trwałe. Nie posiada pompki.



Plusy:
- Jest lekki
- lekko matuje
- nie uczula
- nie podrażnia 
- nie tworzy efektu maski
- nie tworzy smug
- nie warzy się na twarzy
- nie spływa
- nie roluje się
- idealnie wtapia się w skórę nadając cerze piękny koloryt
- skóra wygląda świeżo
- dobrze wklepany (gąbeczką) trzyma się cały dzień bez poprawek
- ma bardzo dobrą konsystencję - dobrze się rozprowadza na buzi
- jest wydajny

Minusy:
Jedynym minusem jest brak pompki, ponieważ ciężko jest wybrać resztki tego produktu



Podsumowując: Co tu dużo pisać. Jest to małe cudeńko, które jest warte swojej ceny ;)
Polecam

Używałyście go? Jakie są wasze opinie?

Pozdrawiam ;*
Justyna


29 komentarzy:

  1. nie miałam nigdy takiego podkładu :) ale dobrze wiedzieć że jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. polecam Ci pompkę z MACa.. dużo nie kosztuje, a idealnie pasuje :) wystarczy tylko ciut podciąć rurkę i śmiga bez zarzutu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam, ale szukam fajnie matującego podkładu :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A możesz napisać w jakiej cenie? Bo całkiem ciekawy ten podkład. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztuje 180zł ale jest zdecydowanie wart swojej ceny ;)

      Usuń
  5. Bardzo fajny,ale trochę mały,pewnie niezbyt wydajny. :)

    ps. zapraszam do mnie na nową notkę :*
    http://stellfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. z chęcią bym przetestowała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam o nim i przy nadmiarze gotówki na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się cieszę, że jutro piątek :) Chociaż ja weekend mam od wtorku :D A o tym podkładzie to jeszcze nie słyszałam, ale o firmie coś mi się o uszy obiło :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny blog! Obserwuję i liczę na to samo :) http://pati-lewa-belieber.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyglądałam mu się pare razy ale jego cena jest ooookropna ;/
    Chociaż kusisz tymi plusami ;P

    OdpowiedzUsuń
  11. Mialam sporo próbek i milo wspominam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dużo pozytywnych opinii słyszałam na temat tego produktu. Kto wie, może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam o nim wiele dobrego:) Raz tylko słyszałam, że wysusza skórę, ale od dziewczyny, która promowała Lancome, więc...to mogło być naciągane. Ten produkt jest na mojej liście zakupów w przyszłości, jak mnie będzie stać:D Ale kiedyś się skuszę na bank:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tani to on nie jest. Nie używam podkładów, ale cieszę się, że Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ojej opakowanie rzeczywiście jest mało poręczne. Nie wiem co oni myśleli robiąc go bez pompki :) nie da się z rantów powybierać kosmetyku ,a szkoda ,żeby się marnował... i to jeszcze za taką cenę

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie używałam i pewnie nie będę bo troszkę sobie kosztuje ;) :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. tez o nim myslalam,ale chyba jednak na wiosne bedzie za ciezki
    dlatego mysle o kremie bb missha perfect cover,czekam az dotrze do mnie z ebaya
    co mnie zniecheca to wlasnie ten brak pompki,bo w takiej cenie to az nie do pomyslenia ze jej nie ma...
    i wszystkiego najlepszego w dniu naszego swieta x

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam nigdy, ale brak pompki faktycznie może być problemem.

    OdpowiedzUsuń
  19. szkoda, że nie ma tej pompki, ale jak Marti napisała mozna ją dokupić w MACu ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. no właśnie..pompka ;/ to spory minus, ale dla chcącego nic trudnego.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak dla mnie już sam brak jakiejkolwiek pompki go dyskwalifikuje przy kupnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety u mnie na twarzy szczególnie przy ustach strasznie ściągał skórę i pojawiały się zmarszczki, których bez jego użycia nie posiadam. Jednak mojej przyjaciółce odpowiada i to właśnie do niej powędrował :PP

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba zakupię,skoro polecasz;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nigdy z nim nie miałam styczności,ale wydaje się fajny,fakt,szkoda,że nie ma pompki :( Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  25. oj DW na pewno nie jest lekki. Ja posiadam wersje DW Light i stosuje tylko na wielkie okazje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest dosyć drogi, ale rzeczywiście wart swojej ceny :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za zainteresowanie i poświęcony mi czas.
Każdy komentarz bardzo mnie cieszy, ponieważ wasze wypowiedzi i opinie są dla mnie ważne :)